Administivní podpora TPV
Co Vás čeká?
1) Podpora product engineeringu
- Zajištění činností i souvisejících se správou výkresové dokumentace ve spolupráci s Product PE
- Tvorba nových výkresových dokumentací a kontrolních předpisů v součinnosti s Product PE
- Zajištění činností souvisejících s distribucí dokumentací (správa registru), archiv distribuce
- Umístění výrobní dokumentace a sítotiskových šablon na plánované výrobky na pracovištích
- Tvorba kusovníků v součinnosti s Product PE
- Plánování adaptačních porad
- Zpracování RFQ do webové aplikace
- Dispečink Product PE
2) Administrace PE skupiny
- Kalendář PE – aktualizace, správa i do kalendáře BBCZ
- V součinnosti s odd.nákupu hlídání termínu dopravy, vzorků atd
- Dohledávání detailů k fakturám
- Zpracovávání, aktualizace KPI PE skupiny
- Žádanky, nákupy, dohledávání detailů k požadavku nákupů apod.
- Evidence měsíčních nákladů na žádankách, rozdělení na střediska
3) Administrace technického manažera
Co od Vás očekáváme?
- USO vzdělání
- Uživatelskou znalost práce s MS office
- Samostatnost a dobré organizační schopnost
- Pečlivost, smysl pro detail
Více informací:
personální oddělení – Ilona Čížová, Nádražní 1197, 563 01 Lanškroun
ici@bbelectronics.dk
tel.č.: +420 775 309 608, +420 465 670 040
Odeslání životopisu
Přes tento formulář můžete rovnou poslat životopis.
Pokud máte nějaký dotaz ohledně pozice nebo pohovoru, kontaktujte:
Ing. Ilona Čížová
personalistka
ilona.cizova@wendell.cz
+420 465 670 040
Chcete se podívat na všechny volné pozice?