Hledáte možnost seberealizace? Staňte se součástí expandující mezinárodní společnosti v Supply Chain Management týmu!
Co bude Vaším úkolem?
- Správa a administrace zákaznických objednávek dle dohodnutých podmínek
- Zpracování objednávek v IS
- Věcná i formální kontrola objednávek, zdrojů, potvrzování termínů
- Aktivní komunikace a spolupráce s ostatními odděleními ve firmě ( nákup, plánování, logistika, výroba)
- Ve spolupráci s Program Managerem se bude podílet rozvoji a zlepšování služeb pro zákazníky, komunikace se zákazníky
- Potvrzování, sledování termínů, změn, odchylek
- Fakturace
- Denní práce v IS
Co od Vás očekáváme?
- Minimálně SŠ vzdělání – technický nebo ekonomicky obor ( zkušenosti z EMS vítány)
- Organizační a komunikační schopnosti, velká míra samostatnosti
- Pokročila znalost MS Office, zejména MS Excel
- zkušenosti obdobné pozici, příp. v logistice, nákupu vítány
- AJ na komunikativní úrovni podmínkou
Co Vás nabízíme?
- Možnost seberealizace a profesního růstu ve stabilní mezinárodní společnosti
- Férové mzdové a pracovní podmínky
- Benefitní program
Kontakt:
Wendell electronics a.s. Lanškroun – Ing. Ilona Čížová,
Nádražní 1179, 563 01 Lanškroun
ilona.cizova@wendell.cz tel.č. +420 465 670 040
Odeslání životopisu
Přes tento formulář můžete rovnou poslat životopis.
Pokud máte nějaký dotaz ohledně pozice nebo pohovoru, kontaktujte:
Ing. Ilona Čížová
personalistka
ilona.cizova@wendell.cz
+420 465 670 040
Chcete se podívat na všechny volné pozice?