Na této klíčové pozici bude Vaším úkolem vést a budovat prvotřídní proces plánování prodeje a souvisejících činností v rámci závodu, v náročném růstovém prostředí, s cílem zlepšit spokojenost zákazníků, ziskovost, obrátku zásob, dodací lhůty a provozní kapitál.
Co bude Vaše práce?
- Řízení oddělení SCM , skladů, řízení programů a zavádění stabilních procesů.
- Řízení a zajištění plnění objednávek zákazníků a zároveň udržení úrovně zásob na cílových hodnotách.
- Zavádění standardních nástrojů a procesů pro zlepšení výkonnosti dodávek zákazníkům a uspokojování jejich potřeb.
- Identifikace a realizace aktivit v dodavatelském řetězc,i vedoucí ke zvýšení efektivity, snížení nákladů a plýtvání a dalších zásad štíhlosti.
- Efektivní řízení týdenních schůzek týmu s cílem dosáhnout konsensu v oblasti plánu poptávky, včetně řízení skupiny, prodeje.
- Zlepšovat míru brátkovosti zásob
Co od Vás očekáváme?
- Minimálně SŠ vzdělání
- Pracovní zkušenosti na obdobné pozici , zkušenosti v oblasti obchodu, plánování, logistiky
- Zkušenosti s projektovým řízením vítány
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Silnou, proaktivní osobnost , s výbornými řídícími a organizačními schopnostmi
- Schopnost vést, řídit a motivovat členy týmu
Informace o pozici:
Místo pracoviště
Nádražní 1179, 563 01 Lanškroun, Česká republika
Odeslání životopisu
Přes tento formulář můžete rovnou poslat životopis.
Pokud máte nějaký dotaz ohledně pozice nebo pohovoru, kontaktujte:
Ing. Ilona Čížová
personalistka
ilona.cizova@wendell.cz
+420 465 670 040
Chcete se podívat na všechny volné pozice?